Pokreće Blogger.

Boudoir fairytale


Znate ono kad obučete neku haljinu i osjećate se kao princeza? Upravo se tako ja osjećam u ovoj prekrasnoj haljini s potpisom Boudoir. Ova glamurozna, romantična haljina koju nosim djelo je već poznatih sestri dizajnerica Morane Saračević i Martine Čičko Karapetrić.

Predivna haljina u violet boji izmamim će svačiji pogled, a oduševila je i mene. Kada sam slikala ovu haljinu, brojni posjetitelji showrooma u Dobrom partneru su mi prilazili i govorili kako sam lijepa, slikali i hvalili haljinu. Bilo je jako zabavno, i svi smo bili u još boljem raspoloženju.

Delikatna svila, detalji u obliku cvjetova te rubovi od latica čine ovu haljinu posebnom i drugačijom, i zato je idealna ako želite zablistati na nekoj svečanoj večeri, božićnom partiju ili nekoj drugoj svečanoj prilici. 

Ispod možete vidjeti i haljine koje su nosile Andrea i Tamara, a za cijelu Boudoir kolekciju posjetite njihovu web stranicu.


Do you know that feeling when you wear a dress and it makes you feel like a princess? That's exactly how I feel in this beautiful dress with the Boudoir signature . This glamorous, romantic dress I wear is a creation of the well-known sisters designers Morana Saračević and Martina Čičko Karapetrić.

A beautiful dress in violet color will catch everybody's eyes, and it also delighted me. When I shoot this dress, many visitors of the showroom in Dobar Partner approached me and commend me how beautiful I am, they photographed me and praised the dress. It was so much fun, and this got us even in a better mood.

Delicate silk, flower details and petal edges make this dress special and different, so it's ideal if you want to shine on a festive dinner, a Christmas party or some other festive occasion.

Below you can see the dresses that Andrea and Tamara wore, and to see the entire Boudoir collection visit their website.












Dress: Boudoir

Location: Dobar partner

1 komentar